ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/20, 21:52
    Free

    خبر خوان استارتاپ : از بازارآرایی تا ادغام شرکت ها در برندینگ

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

    برند سازی زبان مشترکی بین بنیان گذاران استارت آپ ها، مدیران برند و بازاریابی است که می تواند کسب وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب وکار تبدیل کند. برند های زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولد شده اند. بعضی موفق بوده اند و برخی از گردونه رقابت حذف شده اند. یکی از دلایل مهم شکست کسب و کار های کوچک و بزرگ، عدم پیروی از دستورالعمل های علمی برند سازی است. در این مطلب به نقل از نوپانا به نکات مهمی که پیش از قدم گذاشتن در مسیر برندینگ کسب وکار ، دانستن آنها ضروری است، می پردازیم. بازارآرایی این اصطلاح تعاریف گوناگونی دارد. خرید، توزیع و فروش کالا در سطح خرده فروشی، نمایش کالا در زمان و مکان مناسب با استفاده از تبلیغات و طرح های تشویقی، عرضه جذاب و در معرض دید قرار دادن کالا در فروشگاه، برخی از این تعاریف هستند. البته در ایران، این اصطلاح بیشتر به معنای چیدمان کالا و همچنین تزئین نقطه فروش با ابزار های تبلیغاتی گوناگون مانند انواع آویز و نصب استیکر(Sticker) به کار می رود. همچنین به نوعی از فعالیت های بازاریابی گفته می شود که در آن از شهرت و اعتبار یک برند ...
    ______________________________
    ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/b317101397139....-%d8%af%d8%b1/

مجوز های ارسال و ویرایش